Pozadie projektu: Carl Jung, známa značka bezalkoholických vín, sa rozhodla posilniť svoju online prítomnosť a dosiahnuť lepšiu marketovú penetráciu prostredníctvom vytvorenia špecializovanej webstránky. Hlavným cieľom bolo vytvoriť atraktívnu, informatívnu a ľahko použiteľnú webstránku, ktorá by zvýšila povedomie o značke a podporila online predaj.
Výzvy a riešenia: Hlavnou výzvou bolo vytvoriť webstránku, ktorá by bola príťažlivá pre široké spektrum zákazníkov a zároveň by odzrkadľovala kvalitu a jedinečnosť produktov Carl Jung. Rozhodlo sa pre platformu WordPress kvôli jej flexibilite, širokej škále dizajnových možností a jednoduchej správe obsahu. Použitím prispôsobených tém a pluginov sa podarilo vytvoriť vizuálne lákavý a funkčný web, ktorý efektívne prezentuje bezalkoholické vína Carl Jung.
Implementácia: Projekt bol rozdelený do niekoľkých fáz:
- Plánovanie: Definovanie cieľov webstránky, výber vhodnej témy a pluginov.
- Dizajn: Vytvorenie prispôsobeného vizuálneho dizajnu, ktorý zodpovedá značke Carl Jung.
- Vývoj: Implementácia webstránky na platforme WordPress s použitím prispôsobených komponentov.
- Testovanie a optimalizácia: Overenie funkčnosti a optimalizácia pre vyhľadávače (SEO).
- Spustenie a marketing: Oficiálne spustenie webstránky a jej propagácia cez rôzne digitálne kanály.
Výsledky a dopad: Nová webstránka „Carl Jung bezalkoholické víno“ zaznamenala pozitívne ohlasy od zákazníkov aj zástupcov značky. Web priniesol zvýšenú viditeľnosť produktov a podporil rast online predaja. SEO optimalizácia a marketingové aktivity prispeli k lepšiemu umiestneniu výsledkov vyhľadávania, čo malo za následok vyššiu návštevnosť webstránky a zvýšený záujem o produkty Carl Jung.