fbpx
Ostaňme v kontakte
Námestie svätého Egídia 3633/44 058 01 Poprad
[email protected]
Ph: +421 948 779 243
Hľadám prácu
[email protected]
Ph: +421 948 779 243

Prečo by ste nemali zabúdať na rýchlosť vášho eshopu v mobilných zariadeniach?

Trend nárastu online nakupovania znamená, že spotrebitelia môžu rýchlo nájsť to, čo hľadajú, nech sú kdekoľvek. Druhou stranou tejto situácie sú rastúce očakávania a dopyt po rýchlejšom a lepšom webe.

„Rýchlo prísť nakúpiť a rýchlo odísť ,,

Podľa štúdie zadanej spoločnosťou Google, ktorú uskutočnili spoločnosti 55 a Deloitte, 70% zákazníkov nakupujúcich prostredníctvom mobilných telefónov opustí nákupný proces, ak sa to javí ako príliš zdĺhavý ⁠ – rozhodnutie urobené za pár sekúnd. Ako sa uvádza v rovnakom výskume, zlepšenie rýchlosti načítania z mobilného telefónu iba o 100 milisekúnd môže zvýšiť počet konverzií až o 8%.

Užívateľská skúsenosť je merateľná: 3 základné informácie o webe

Tri základné webové ukazovateľe predstavujú konkrétny a dôležitý aspekt spôsobu, akým používatelia interagujú s mobilnými webovými stránkami. Pomáhajú lepšie pochopiť a posúdiť kvalitu používateľských skúseností (UX) s mobilnými zariadeniami – bez toho, aby museli byť odborníkmi na výkon.

 

Prečo by sa malo 73% poľských webov podrobnejšie zaoberať skúsenosťami používateľov mobilných zariadení?Zdroj: (https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/marketing-strategies/app-and-mobile/why-should-around-70-of-czech-and-slovak-websites-have-a-closer-look-at-their-mobile-user-experience/)

1. Meranie času načítania

Metóda Largest Contentful Paint (LCP) meria, ako rýchlo sa načíta hlavný prvok stránky – zvyčajne obrázok alebo video – stránky. To by nemalo trvať dlhšie ako 2,5 sekundy.

2. Meranie interakcie

Prvé oneskorenie vstupu (FID) meria čas od prvej interakcie používateľa s vašou stránkou (po kliknutí na odkaz, kliknutia na tlačidlo atď.) Do času, keď prehliadač na túto interakciu zareaguje. Pre používateľov je tolerovateľných až 0,1 sekundy.

3. Meranie vizuálnej stability

Kumulatívny posun rozloženia (CLS) ukazuje, ako často používatelia zažívajú neočakávané posuny rozloženia. Môže to byť napríklad naozaj nepríjemné, keď sa tlačidlá alebo odkazy pohybujú v okamihu, keď na ne chcete kliknúť. Na zaistenie dobrého používateľského zážitku by skóre CLS malo zostať pod 0,1.

Dajte nám šancu vám to ukázať :)

Preto sa snažíme naším zákazníkom vysvetliť, že táto téma je veľmi dôležitá pri Ecommerce. Pri klasických weboch to nieje až tak rozhodujúce v prípade, že máte prezentačný web ktorý plní formu informatívneho charakteru.

Ukážka z našej dielne:

Tvorba Eshopu Barber Marmara

Napíšte nám alebo si dohodnime stretnutie

Zdroje: 

(https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/marketing-strategies/app-and-mobile/why-should-around-70-of-czech-and-slovak-websites-have-a-closer-look-at-their-mobile-user-experience/)

Autorský avatar
tomaspokryvka
Používame cookies, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok.